29.12.2012

Søte gaveesker - resirkulering med personlig preg

Jeg må innrømme at når jeg ser på alle disse nydelige snøkledde naturbildene fra skog og mark på blogger og på instagram, så skulle jeg ønske at jeg var der i stedet for her i Stavanger. Her er høljer det ned i vinkel og lufta er mørk og grå. Men over til noe kjekkere... 


Her er oppskriften på disse nydelige gaveeskene som lå under juletreet til barna fra sin tante i år. Inni eskene lå det noen amerikanske dollar som skal brukes i New York (hurra, vi skal dit i vinterferien!). Jeg ble forsikret om at disse boksene var lette å lage, og alt du trenger er tykt papir/papp fra enten din favoritt-tegneserie eller noe annet fint i papp. Her har det blitt brukt papp fra Frode Øverlis Pondus og det var stor stas.



Bruk en skål og tegn rundt mønsteret med en penn slik som du ser på bildet nedenfor. Bruk litt av skålen til å tegne kanten på sidene. Brett sidene forsiktig inn til det blir en eske. 


Det som er ekstra kjekt med disse boksene er at de får et personlig preg over seg enten du gir bort penger, eller noen småting. Fint for både store og små! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...