05.09.2012

In Sophie Dahl heaven

Kilde

Jeg har endelig gått til anskaffelse av Sophie Dahls kokebok "Miss Dahls frodige fristelser". Dette er mye mer enn en kokebok. Med sine velskrevne historier fra sitt liv tar hun oss med på reise gjennom oppturer og nedturer når det kommer til mat, kropp, vekt, karriere og selvbilde. Hun er åpenhjertig, ydmyk, klok og morsom når hun reflekterer over bordets gleder og sorger. Hun har nok arvet noe av sin bestefar (Roald Dahls) evne til å leve seg inn i det man driver med. Bildene er tatt av Jan Baldwin og de er så fine at de får en til å lure på hvorfor en i det hele tatt prøver å ta gode bilder. 


Kilde


"Bare ikke spør meg: "Hvordan skal jeg få vaskebrettmage?" For da vil jeg svare som nå: "Jeg aner ikke kjære deg, og jeg har heller ikke lyst til å vite det" Spis og kos deg."


- Sophie Dahl, Miss Dahls frodige fristelser



Hun har også kokkeprogrammet "The delicious miss Dahl" der hun lager mat på sitt nydelige, landlige kjøkken. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...