11.08.2012

Pavlova med is og bær

God lørdag folkens! I går hadde vi middagsgjester, og på menyen stod det pasta med strimlet svinekjøtt, tre typer sopp i kremet saus servert med focacciabrød og pesto , og Pavlovakake til dessert. 


 Til bunnen brukte jeg denne oppskriften som du finner på matprat.no.
Men jeg byttet ut fyllet med vaniljeis (i stedet for vaniljekrem og pisket krem) og friske bær med litt mintblader, melisdryss og revet (med ostehøvel) sjokolade. For et himmelsk resultat!

(Kilde)
Har du lyst til å være så søt og stemme på mitt bidrag i matbloggsentralens utfordring med fisk som tema og være med i trekningen av en premie? Hele 96 flotte fiskeoppskrifter er sendt inn av ulike bloggere. Mitt bidrag er nummer 47. Ved å trykke her kommer du deg til konkurransen, og du kan trykke på "vote" knappen under mitt bidrag. Legger du igjen en kommentar i matbloggsentralens kommentarfelt om hvorfor du stemte er du med i trekningen av en premie. Dette kan du lese mer om på matbloggsentralen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...